Harian Metro

SINOPSIS TV

- TV3, 6.30 petang MARHABAN KOME OI TV3, 7 malam SAYANGKU KAPTEN MUKHRIZ TV3, 10 malam BUDAK MAGIK TV3, 3 petang KAILANGAN KO’Y IKAW

Kampung Seri Selasih mempunyai kumpulan marhaban Wardah yang dianggotai lapan wanita.

Kelapan-lapan mereka sangat komited dengan tanggung jawab sebagai anggota marhaban dan kerap menyertai pelbagai aktiviti serta undangan di sekitar kampung.

Pelbagai watak dan kerenah ahli marhaban ini sering menimbulka­n pelbagai insiden lucu dan mencuit hati.

Ada yang sangat gedik, sering mencari lelaki kacak ketika berada di Ariana merayu abangnya, Leftenan Izzudin untuk menolongny­a dan membuatkan abangnya itu serba salah. Izzudin dapat rasakan yang Ariana betul-betul ikhlas cintakan Mukhriz dan akan bahagia sekiranya mereka berkahwin.

Pelakon: Raja Afiq, Niena Baharun, Fezrul Khan, Hafizudin & Noniswara majlis dan ada juga yang menjalani pembedahan kornea sehingga terpaksa memakai cermin mata gelap sepanjang membuat persembaha­n.

Selain itu, seorang daripada mereka menganggap dirinya selebriti dan ada juga yang melatah sehingga memecahkan rahsia tidak diduga.

Penonton tentunya tidak akan kering gusi menonton drama terbaru di TV3 ini.

Pelakon: Fauziah Nawi, Delimawati, Kartina Aziz, Norlia Ghani, Watie Sadali, Izreen Azminda & Fiza Halim Budak Magik mengisahka­n mengenai empat pelajar sekolah yang memiliki kuasa luar biasa selepas terkena hujan. Pada awalnya, mereka menganggap kuasa yang dimiliki adalah elemen paranormal menakutkan.

Pelakon : Firdaus Ghufran, Syamiem Elnisa, Muhammad Syamim, Maisara Syahhira, Nizen Ayoub, Ana Dahlia, Aida Ruhayati, Cico Harahap & Kamarool Yusoff Francine Natra adalah penyanyi popular yang berada di kemuncak kariernya. Namun, kerana kesibukann­ya, dia tidak dapat menikmati kehidupan biasanya.

Pelakon: Regine Velasquez, Robin Padilla, John Lapus, Mitch Valdes & Ray Ventura

 ??  ??
 ??  ??
 ??  ??

Newspapers in Malay

Newspapers from Malaysia