Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 22.07.2024

-

גדי

תעניקו לאנשים סביבכם יחס הוגן יותר ותקבלו בחזרה אותו הדבר. אינכם יכולים לפעול על פי מערכת חוקים נפרדת לכם ולכל שאר העולם. בשלב זה אין תפקידכם לעורר ולעודד את האנשים סביבכם בצורה חיובית.

דלי

לעיתים יש לכם נטייה לאבד את הצפון ולעבור את גבול הטעם הטוב. אתם עושים זאת בלי כוונה אך יש מי שנפגע מכך. יש מקום להתחבר לרגשות של הצד השני ולנסות להבין את ההיגיון שבדברים הנאמרים לכם.

דגים

אתם כבר יודעים שיש דברים שחייבים לעבור ועם כל האכזבה שבעניין אין קיצורי דרך. נושא אישי מעמיד אתכם על חשיבותה של התנהגות אסרטיבית כי אתם מרגישים מנוצלים. פעלו באופן עצמאי.

טלה

העובדה שאתם מגיעים למסקנות עדיין אינה סוגרת אופציות נוספות לפעולה. המצב דינאמי וכמעט הכל ניתן לשינוי. עליכם לעזור לעצמכם ורק אחר כך לאחרים. התמקדו דווקא בצדדים החיוביים שלכם.

שור

המעיטו בדיבורים ככל האפשר. יש מי שמקשיב למידע ועלול לנצל אותו לרעה, במיוחד בתחום האישי. המצב די עדין כיוון שהמתחרים/יריבים שלכם לא בדיוק מקפידים על כללי משחק הוגנים. שמרו על אופטימיות.

תאומים

האנרגיה החיובית חוזרת בגדול ואתם מרגישים שיש לכם כוח ויכולת להמשיך ולמלא את שאיפותיכם המקצועיות והאישיות. ראו את ההתנגדויות שאתם נתקלים בהן בדרך כחלק בלתי נפרד מהמסלול להצלחה.

סרטן

הזמנה לשיחה עם אדם קרוב מעוררת בכם ציפיות שלא בטוח שתתמלאנה כפי שאתם חושבים. שמרו על קור רוח והתנהגו בצורה מסויגת עד שתשמעו עד הסוף מה בדיוק רוצים מכם ומה רצונותיו של הצד השני.

אריה

מה שמתרחש סביבכם משפיע עליכם במידה רבה, בדיוק כפי שקורה לגבי אנשים אחרים. עליכם לחכות לעיתוי המתאים כדי לבצע מהלך בזוגיות שעלול להתפרש כתוקפני על ידי בן/ת הזוג שלכם.

בתולה

אתם עלולים ליפול במלכודת שניסיתם לטמון למישהו. זוהי שעת מבחן ורצוי לחזור בכם לפני שיהיה מאוחר מדי. לא שווה להרוס קשר בגלל שמישהו לא עמד במבחן הפתאומי שהצבתם לו/ה. נסו להיות יותר מעשיים.

מאזניים

יש לכם סיכוי גבוה למדי לזכות בקידום. תגמול כספי גם הוא יגיע אך לשם כך תזדקקו לקצת יותר סבלנות. בענייני רגש, אתם טועים ומפתחים חשדות לשווא. איש לא רוצה בכישלונכם אלא דווקא להפך.

עקרב

הדאגנות שלכם תיעלם בהדרגה. אתם יכולים להירגע כי יש מי שממלא את מקומכם ונותן לכם שהות להתרענן ולאגור כוחות מחודשים. יש זמן ועת לכל דבר. כדי להצליח צריך לדעת מתי הירידה היא למטרת עלייה.

קשת

ניסיון החיים שצברתם עומד לצידכם בעת קבלת החלטה חשובה. בררו לעצמכם מחדש את סדר העדיפויות שלכם וזה מה שיקבע את הכיוון הסופי שאליו אתם הולכים. אין סיבה לשכוח מהאידיאלים שהניעו אתכם.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel