Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום חמישי - 11.07.2024

גדי

התעקשו לקבוע את המהלכים הבאים. יש תחומים שבהם אתם המומחים. היתרון שיש לכם ראוי להערכה, ובמועד מאוחר יותר תזכו להוקרה ולקרדיט. במקום להיות אסרטיביים, נסו לדבר בגובה העיניים.

דלי

הפחיתו את המאמצים שלכם להרשים, והתעמקו במה שקורה בפנים. אל תביעו את הכוונות הטובות שיש לכם בנתינה אינסופית, במיוחד למי שלא מגיע לו. אתם מאפשרים לאנשים לפתח תלות, ללא הצדקה.

דגים

אתם מנסים לברר למה אחרים לא מתמודדים עם המצב כמוכם. כדאי לבדוק אם זה עניין של סקרנות בלבד, או שיש לכך סיבה רצינית יותר. בהמשך הדרך יהיה עליכם למצוא דרכים מקוריות לפעול.

טלה

כשתפנימו לאן אתם רוצים להגיע, תמצאו את עצמכם בתהליך חיובי שיקדם אתכם. מידע שיגיע אליכם בהמשך יעזור לכם. הנחישות הבלתי מעורערת שלכם תקשה על מי שמנסה לעצור אתכם.

שור

אתם פועלים למען מטרה חשובה, ולכן אתם ממשיכים עוד ועוד גם אם זה מתיש. השילוב של מוטיבציה ועקשנות שמאפיין אתכם תמיד מקשה עליכם. חשוב לדעת מתי להפסיק. חלקו את זמנכם בתבונה.

תאומים

אתם מתייחסים בהתחשבות לכל מי שזקוק לעזרה. יכול להיות שאתם מפרשים מסרים מסוימים כהזמנה, בעוד הכוונה היא להרחיק אתכם. המצב הנוכחי לא ברור, אך הסבלנות תסייע לכם לגלות את הכיוון הנכון.

סרטן

בחירה שלכם מתבררת כשגויה, אך לא מאוחר מכדי לשנות. שקלו היטב כל צעד והשתמשו בהיגיון. מצאו סיבה מקורית להתרחק לזמן מה. יש לכם אופציה להישאר או לעזוב, ורק הזמן יוכיח מה נכון.

אריה

יום מלא התרגשות בעקבות גילוי מפתיע. המצב האופטימלי שאליו אתם שואפים להגיע אינו עניין פשוט, ולכן זה לוקח זמן. אל תפעילו יותר מדי כוח על אחרים. הפעילו מעצורים בעיקר בנושאים כספיים.

בתולה

אתם מרגישים טוב מבחינה מצפונית לאחר שהצלחתם להשתחרר ממשהו שהעיק עליכם. שלבו את בני המשפחה במאמץ שנדרש בענייני הבית. אנרגיות טובות יעודדו אתכם לגלות את הצד המבריק שלכם.

מאזניים

אל תיכנעו לגחמות של אנשים שמנסים להפעיל עליכם לחצים, ואל תבזבזו זמן על התכתשויות מיותרות. היכולת שלכם לקבל את המגבלות של הזולת תפתח את הדרך לתקשורת יעילה ולהסכמה, גם אם חלקית.

עקרב

מצב הרוח שלכם מתנדנד, תנו לרגשות צ'אנס לצאת ולהשתחרר באופן טבעי. בעבודה עדיף לכם להסתיר את מה שעובר עליכם, כדי למנוע מאחרים לשאול אתכם שאלות מיותרות שלא תרצו לענות עליהן.

קשת

לוח הזמנים שקבעתם לכם צפוף למדי. הממונים עליכם תובעים מכם הרבה, וזאת כי הצבתם רף גבוה במיוחד שהפך למובן מאליו. במקום להיכנס לעימות גלוי, עליכם לנקוט דרך עקיפה כדי להשיג את מטרותיכם.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel