Israel Hayom

העלאת המחירים? "הממשלה נחלה כישלון מוחלט בנושא"

יו"ר ועדת הכספים משה גפני לא חסך בביקורת בפתח כינוס הוועדה: "משרד האוצר לא עושה שום דבר בנושא" ● מתקפת ח"כים על סמוטריץ': "הגיע הזמן שיתפטר"

- סוניה גורודיסקי ויהודה שלזינגר

בעין הסערה: ועדת הכספים התכנסה אתמול בכנסת לדון בהעלאת המחירים.

ח"כ ויו"ר הוועדה משה גפני אמר בפתח הישיבה כי הממשלה "נחלה כישלון מוחלט", ח"כ אורית פרקש הכהן מהמחנה הממלכתי תקפה את שר האוצר: "שר האוצר המופקר שלנו נותן אולטימטום לאזרחי ישראל? את מי אתה עושה בן ערובה?".

"משרד האוצר לא עושה שום דבר בנושא העלאת המחירים, גם לא משרד הכלכלה. הממשלה נחלה כי שלון מוחלט בנושא הזה", אמר ח"כ משה גפני בפתח הישיבה.

"אנשים לא גומרים את החו דש, משפחות קורסות מיוקר המ חיה הגואה ואומרים לי שזה נושא של ועדת הכלכלה, אבל אני חושב שלא תהיה ברירה ואצטרך לכנס את הוועדה לדון בנושא. לא נעבור על כך לסדר היום".

"החזיק את המפונים"

ח"כ אורית פרקש הכהן תקפה את סמוטריץ' על רקע דבריו שפורס מו בתקשורת, שאותם הכחיש, כי הציב אולטימטום לנתניהו )"אטפל ביוקר המחיה - אחרי המבצע בר פיח"(: "שר האוצר המופקר שלנו נותן אולטימטום לאזרחי ישראל? את מי אתה עושה בן ערובה? הש תוללות מחירים מופקרת, עליית מחירים, ראש ממשלה שהוא בדיחה מהלכת מבחינה כלכלית, הוא הרי עשה סרטונים בתחנות דלק.

"לא להאמין, שר האוצר מודיע הבוקר לראש הממשלה 'אני לא מוכן לטפל ביוקר המחיה אם לא תיכנס לרפיח'", המשיכה פרקש הכהן. "אנ חנו בני ערובה של שר האוצר? זו לא פעם ראשונה ששר האוצר מחזיק את ישראל בני ערובה - הוא עשה את זה גם בתקציב, החזיק את המפונים, את מינהלת תקומה ואת החיילים בני ערובה ולא אישר את התקציב שלהם חודשים ארוכים, כדי שקודם כל ינפחו את התקציב של אורית סטרוק ויעלו את קצבאות האברכים.

"שוב הוא מחזיק את אזרחי יש ראל בני ערובה. הגיע הזמן ששר האוצר הכושל הזה יתפטר, יחד עם שר הכלכלה, וגם ראש הממשלה בראש ובראשונה".

גפני: "אנשים לא גומרים את החודש, משפחות קורסות מיוקר המחיה הגואה ואומרים לי שזה נושא של ועדת הכלכלה"

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel