Israel Hayom

"ביקשה שיפסיק": מדריך לוט"ר הורשע לאחר שנגע בגופן של שוטרות

-

מדריך לוט"ר בקורס ימ"ס במשטרה היה יותר מדי "נחמד" עם ארבע שוטרות - חניכה בקורס ועוד שלוש בעלות תפקיד - שגילן כמעט מחצית משלו ונגע ברגליים שלהן, בירך וכן בפנים ובשיער. בית הדין המשמעתי קבע כי מדובר בהתנהגות שאינה הולמת וגזר עליו 10 חודשי הורדה בדרגה.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, בין השאר הוא הניח את ראשו על ירך של שוטרת חובה. זו הגיבה במילים "מה אתה עושה". במקרה אחר הניח את ידו על ירכה של שוטרת חובה וניער אותה. השוטרת ביקשה ממנו שיפסיק כי כואב לה והוא השיב: "מה את כבדה?" - והפסיק. בכמה הזדמ

נויות אחרות הוא נגע בשוטרת בצידי המותן מאחור, משך לה בשיער ונגע בפניה עם כף ידו.

לטענתו כל כוונתו היתה להיות "נחמד". "חשבתי שאם אהיה יותר חבר שלהן ואהיה פחות בדיסטנס זה ישרת את המטרה", הסביר בבית הדין. "תמיד אמרתי לחברים שלי שהייתי רוצה שלילדים שלי יהיו מפקדים כמו ני. רק כאשר זומנתי למח"ש הבנתי שמשהו לא בסדר בהתנהגות שלי. בח קירה עצמה הבנתי שעברתי גבולות שאסור היה לי לעבור".

השופטים שהרשיעו את המדריך בהתנהגות שאינה הולמת, ציינו כי מעשיו הם בעלי אופן מיני מטריד גם אם לא הורשע בעבירת הטרדה מי

נית. לדבריהם, כל שוטר סביר צריך היה להבין, באופן ברור וחד, כי מדובר במעשים פסולים ומכוערים הפוגעים במתלוננות.

בגזר הדין נכתב: "הדרך להיות נחמד אינה כוללת נגיעות במקומות כמו ירך, שיער ופנים. שתי מתלוננות העידו בפני בית הדין. לא ניתן להתעלם מתו כן עדויותיהן, ובמיוחד לא מתיאורן לגבי ההשפעה שהיתה למעשי הנא שם עליהן. מדובר במתלוננות שלפ חות אחת מהן העידה על כך שהיתה מבוישת, מושפלת, נפחדת ומוטרדת מאוד ממעשי הנאשם. הסברי הנאשם שלפיהם רק ניסה להיות נחמד לחניכים אינם עולים בקנה אחד, בלשון המעטה, עם העדויות שנשמעו".

המדריך: "תמיד אמרתי לחברים שלי שהייתי רוצה שלילדים שלי יהיו מפקדים כמוני. רק כאשר זומנתי למח"ש, הבנתי שמשהו לא בסדר בהתנהגות שלי"

 ?? ?? שוטרת במטווח )ארכיון(
שוטרת במטווח )ארכיון(

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel