Israel Hayom

קיבל יחס של שייח'

אחרי שהפך לישראלי הראשון שחתם במדינה ערבית, "ישראל היום" חושף חלק מחוזהו של עומר אצילי באל עין ● בלי משחקי חוץ בליגת האלופות של אסיה, כדי להימנע ממדינות עוינות, ובלי דרישה לשחק בחגים יהודיים ובמיוחד בכיפור

- ליאב נחמני

עומר אצילי חתם אתמול באל עין מאיחוד האמי רויות. ל"ישראל היום" הגיעו פר טים נוספים מההסכם של הכוכב הישראלי עם הקבוצה מהנסיכות.

אחד הסעיפים המעניינים בין הצדדים מעלה כי אצילי לא צפוי לשחק במשחקי החוץ של האמי רותים במסגרת ליגת האלופות של אסיה. מדובר בסעיף תקדימי מצד קבוצת אל עין, שגילתה הבנה כלפי הכוכב הישראלי, שאינו יכול להיכנס למדינות שאין להן יחסים דיפלומטיים עם ישראל, וחלקן אף עוינות במיוחד. חשוב לציין כי אל עין היא אלופת אסיה לשעבר והיא השתתפה גם באליפות העולם לק בוצות מול ריאל מדריד.

מדובר במפעל שחשוב מאוד למו עדון ולקהל המקומי, ולמרות זאת הוחלט לגלות הבנה למצב. לעומר אצילי יש דרכון רומני, אך אף אחד במועדון האמירותי לא חשב לנסות ולנצל אותו, אלא למנוע מראש כל בעיה או סיכון בנושא.

הנהלת אל עין נתנה לא מעט כבוד גם לאמונתו של אצילי. רא שית, הוכנס סעיף שבו הובטח לו שלא יצטרך לשחק ביום הכיפורים. כמו כן תהיה התחשבות במועדים אחרים הקדושים ליהדות, כאשר גם השחקן התרשם מהדרך שבה נהגו בעלי המועדון, המשויך לנסיך הכתר שייח' מוחמד בן זאיד.

בכלל, אצילי וסוכניו, האחים רונן וגלעד קצב, זכו בלא מעט כבוד מצד המקומיים בימים האחרונים שלהם באל עין, וכל בקשה של השחקן בנו

גע למשפחתו התקבלה בחיוב, החל מהמקום שבו יעדיפו להתגורר ועד לפרטים הטכניים הקטנים ביותר.

אצילי עצמו פרסם פוסט פרידה ממכבי חיפה שבו כתב, בין היתר: "אלה היו השנתיים וחצי הכי טובות בחיים שלי. לא פחות מזה. כולם יוד עים באיזו סיטואציה הגעתי לחיפה, ואני עוזב את המקום שהיה לי לבית ולמשפחה. הבית הכי מחבק שיכו לתי לבקש עבורי ועבור משפחתי. שנתיים וחצי של הצלחות קבוצתיות ואישיות, רגעים מרגשים אחד אחרי השני, תארים, צ'מפיונס. ומעל לכל אלה אהבה. מלא אהבה. אהבה שכל שחקן בעולם חולם עליה".

עוד הוסיף: "מאז שהתקבלה אצלי ההחלטה לעבור - הצבא הירוק שלח לי מאות הודעות. חלקן מבינות את המהלך שלי, והאחרות מבקשות שא שאר במכבי. ההחלטה שלקחתי יחד עם אשתי אור היתה לא פשוטה, אבל לקחתי אותה ואני שלם איתה".

 ?? ?? אצילי מוצג באל עין. הכינו לו גם קליפ מושקע
אצילי מוצג באל עין. הכינו לו גם קליפ מושקע

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel