Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום חמישי - 15.06.2023

גדי

יש לעשות סדר בבלאגן ולקבל אחריות על ענייני כספים. בן משפחה מדאיג אתכם בשל התנהגות לא הולמת. קיימת אפשרות להתערבות של גורמים חיצוניים. עליכם ללמוד לזרום עם שינויים בלתי צפויים.

דלי

נושאים בעלי משקל שחשבתם שנעלמו מחייכם, חוזרים ועולים אל המודעות וטורדים את מנוחתכם. חשבון נפש אינו בהכרח חיטוט בפצעים ישנים. השתמשו ביכולות היצירתיות שלכם כדי להתייחס לנושאים אחרת.

דגים

אתם יוזמים מפגש מלהיב שתוצאותיו תהיינה בעלות השפעה בעתיד. סוד ההצלחה שלכם הוא ללא ספק ביכולת הרטורית שלכם שמאפשרת לכם לסחוף איתכם אנשים לכיוון הרצוי לכם.

טלה

מצב הרוח ההפכפך שמלווה אתכם מאז הבוקר הוא תוצאה של לחץ מצטבר. למרות ההרגשה שהעניינים יוצאים מכלל שליטה, יש לכם זכות בחירה. התמקדו ביכולות הטובות שלכם ופלסו את הדרך קדימה.

שור

יום קצת לחוץ. מצב הרוח מוזר למדי בלי שום סיבה נראית לעין. אתם חסרי מנוחה. מישהו בבית מצליח להוציא אתכם מהכלים. למרות המצב, בתחום הרומנטי המזל דווקא מאיר לכם פנים. בעבודה גם יש שיפור.

תאומים

האינטימיות בתחום הזוגי גוברת ומתחזקת. ההספק שלכם עולה, ומצב הרוח שלכם טוב מן הרגיל. נסו להעביר מסר ברור ובהיר לסובבים אתכם, בעיקר בנושאים של עבודה. מצאו זמן לבן משפחה שצריך עצה.

סרטן

יש לכם הרגשה שאף אחד לא ממש מקשיב לכם ושלכולם יש רק דרישות מכם. נראה שאתם נהנים, לפחות במידה מסוימת, לשחק את ה"קורבן". אם באמת נמאס לכם, הציבו גבולות ותתרגלו איך לומר "לא".

אריה

אתם מרגישים טוב, אולי בגלל תחושת המרחב שיש לכם, שאינה עומדת בסתירה לתחום האישי. אתם מרגישים אהובים ומחוזרים, אך בכל מקרה לא כדאי לכם להניח לקרובי משפחה להתערב בענייניכם האישיים.

בתולה

לעיתים נראה שאין כמעט גבול לרצון שלכם להשפיע ולהכניע, כאילו שהחיים הם מעין משחק. אף שבתוך תוככם אתם רוצים באינטימיות ממשית ובקרבה - באמת לא קל לכם לגשר על פערים. חבל.

מאזניים

כדאי להתעלות מעל רגשות קטנוניים שרוחשים מתחת לפני השטח והופכים אתכם לעצבניים. כך או אחרת, אל תתעסקו בפנקסנות. גלו נדיבות ונסו לראות את כל מה שקורה באור חיובי. זה בהחלט אפשרי.

עקרב

האופטימיות שלכם מביאה אתכם למחשבות על תחומי קריירה נוספים שהייתם יכולים לעסוק בהם בהצלחה לא מבוטלת. בדקו את האפשרויות ואחרי שתצברו את המידע, תוכלו להגיע להחלטות.

קשת

השאלה היום היא מהו המינון הנכון ביחסים אישיים. יש המתלוננים על חוסר תשומת לב מצידכם, ואתם לוקחים את העניין ברצינות. שותפות בנויה על אינטרסים הדדיים, ועליכם לבדוק מדי פעם מה הציפיות.

 ?? ??
 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel