Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 01.06.2023

-

גדי

אתם מלאי סיפוק, אך משהו מפריע לכם ברקע. בדקו את העניין לעומק. רצוי לפעול מאחורי הקלעים לאיסוף מידע רלוונטי. מסתמן שנחוץ כאן משא ומתן עדין. השאלה היא אם אתם מוכנים להיענות לאתגר.

דלי

היחסים החברתיים שלכם משתנים מהר. מי שעניין אתכם עד לא מזמן, איבד לחלוטין את חינו. אתם דורשים התייחסות נאותה ועניין רב יותר. אתם משלימים עם השקעה רבה של אנרגיה, שלא מזכה אתכם בתמורה.

דגים

כל מה שקשור לזוגיות יקבל היום תנופה ויצליח בגדול. היחסים הקבועים מקבלים ממד עמוק יותר. היצירתיות משפיעה על צורת ההתנהלות החברתית שלכם. האנרגיות זורמות בעוצמה בכיוון חיובי.

טלה

הכל חוזר על עצמו, ואין לכם סבלנות להקשיב. אל תרגישו אשמים. הקדשתם יותר מדי זמן לסידורים, שמהם נהנו בעיקר אנשים אחרים. ידיעות המגיעות ממרחקים עשויות לבשר על פגישה שאתם מייחלים לה.

שור

הגיע הזמן למצוא מעגל חברתי שמתאים לכם לפי בחירתכם, ולא בלית ברירה. הפגינו ביטחון עצמי, ואל תסמכו על אחרים. צפוי לכם קשר קליל ומשעשע, אך הוא יכול להפוך למשמעותי ומחייב.

תאומים

מתחשק לכם לקחת את היום הזה בקלות, אבל אתם לא מצליחים. אורחים צפויים להגיע, ובמסגרת ההכנות עלול להתעורר מתח. אתם כועסים על אדם שניצל אתכם, אך אתם אפשרתם לו לנהוג כך.

סרטן

צפויה תפנית מעניינת ביחסים האישיים. אתם מגלים דברים חדשים לגבי בני הזוג. יש לכם הזדמנות לבלות זמן ביחד - נצלו את המומנטום. מצב הכוכבים החיובי מאפשר לכם למלא את המצברים, בדיוק כמו שצריך.

אריה

העצבנות ואי הנוחות מתגברות, ואתם מבלים את היום במנוחה. הצורך שלכם בפסק זמן הוא עמוק מאוד, ובני הבית לא מבינים מה קורה איתכם. אפשר להזמין מישהו קרוב ולבלות איתו.

בתולה

יום טוב לאהבה. מי שמחפש קשר מוזמן לצאת ולנסות את מזלו. מי שנמצאים בקשר קבוע - אל תתבטלו. יש להפשיל שרוולים ולהתחיל לעבוד על הקשר, הוא קצת התייבש בזמן האחרון. השקיעו כדי לשנות את המצב.

מאזניים

אתם מנסים להתחבר לקרקע כדי לקבל החלטות חשובות, אך מתקשים להחליט. יותר מדי רעיונות מסתובבים לכם בראש. הפסיקו עם הביקורת העצמית. מידע חשוב יעזור לכם להשיג את מבוקשכם.

עקרב

אתם מנסים להגן על המשפחה שלכם, אך חשוב לכם לא פחות להתמקד בעצמכם. צפוי יום של קונפליקט, שבמהלכו תגיעו להחלטות מרחיקות לכת. חשוב מאוד להציב גבולות לכל הנוגעים בדבר.

קשת

אתם מוצפים רגשות חרטה על משהו שקרה בעבר, ועסוקים בתהייה מה ניתן היה לעשות אחרת. המחשבות לא נותנות לכם מנוח, ואתם מוצאים את עצמכם מותשים. הסתכלו קדימה ושחררו את העבר.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel