Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 06.06.2022

-

גדי

אתם יכולים ליהנות כמעט מכל מצב ובכל מקום - תלוי על איזה צד אתם מתעוררים בבוקר. אל תחששו לבטא את עצמכם ולהביע את רצונכם. זה הרבה יותר טוב מאשר לרצות את האחר ולהצטער על כך אחר כך.

דלי

התגובה שלכם למה שמתרחש מסביב אוהדת, וזה בדיוק מה שאתם מקבלים בחזרה. בני המשפחה מפרגנים לכם, ואתם פשוט מתמוגגים מנחת. צפויה התלבטות לגבי אירוע שאמור להיות אישי.

דגים

צפויה אווירה רומנטית אך גם הלך רוח של תחרותיות. אל תנסו לכופף לאחרים את היד. מה שאתם הכי רוצים זה להיות במצב שבו תוכלו לאבד שליטה, אולם ניסיון העבר גורם לכם לפחד מצעד כזה.

טלה

הרצון לקבל תשומת לב גורם לאנשים לכעוס עליכם. יש מי שמנסה לפתות אתכם לשבות מעבודתכם ובמקום זאת לצאת לנסיעה ארוכה. היזהרו שלא להיסחף יותר מדי ולאבד את הראש.

שור

זה יום שמתאים למשא ומתן בעניינים חברתיים. אתם צריכים להשקיע קצת יותר בזוגיות כדי לזכות בתמיכה. זה הזמן לשנות הרגלים. האנרגיה הקוסמית מבשרת על הצורך שלכם לאהוב ולהיות נאהבים.

תאומים

אלמנטים של אשליות וחלומות מנחים אתכם. אל תסמכו על אף אחד ושום דבר. אתם רואים את העולם דרך משקפיים ורודים ולא בהכרח כפי שהדברים באמת. משהו מציק לכם ואתם בוחרים בדרך הקלה.

סרטן

נמאס לכם להיות מנומסים ומאופקים ובא לכם להשתולל ולמצות את החיים. בדרך כלל קשה לכם להשתחרר ולא להתחשב במה שאחרים חושבים עליכם. היום תרגישו לא מרוכזים וההספקים שלכם יהיו נמוכים.

אריה

היום אתם מרגישים יצירתיים במיוחד. יש לכם הרבה רעיונות שאתם נחושים ליישם במציאות. יש בשטח גורמים שמעוניינים בשיתוף פעולה עסקי. אל תמהרו להתחייב. בדקו את הצד המעשי של הדברים.

בתולה

השתדלו להשאיר לעצמכם מרווח נשימה כדי לא להתרוקן לגמרי מאנרגיות. קבלו את כל מה שמגיע אליכם בשלווה ומתוך ריחוק מסוים. יש סביבכם לא מעט אנשים שאינם מתחשבים בכם כלל.

מאזניים

אתם שבעי רצון ממצב הזוגיות והרומנטיקה. יש לכם תחושה שאתם שולטים בעניינים - מה שמעניק לכם שקט נפשי. חוסר הרצון שלכם להקשיב לאחרים נובע מצורך פנימי להתכנסות פנימה, וזה בסדר.

עקרב

עליכם להתבונן בהתרחשויות סביבכם, ובעיקר בחיים של אנשים קרובים לכם. יש לכם מה ללמוד מהזולת וגם ליישם בעניינים אישיים. הזמנה מצד אדם חדש שפגשתם לאחרונה תפתח בפניכם פתח לעולם קסום.

קשת

יש לכם נטייה לקפוץ על כמה חתונות בעת ובעונה אחת, אבל הלהטוטים האלה דורשים השקעה רבה של אנרגיה יקרה - שכרגע אין לכם. הרצון הטוב שלכם הוא יפה באופן תיאורטי בלבד.

 ?? ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel