Israel Hayom

"מנסים להטיל דופי ברופאים המצילים חיים"

-

מכללית נמסר בתגובה: "מטופלי כללית המועמדים להשתלה יכולים להחליט באיזה מוסד רפואי יבוצע ההליך. כידוע, בי לינסון הוא המרכז הגדול בארץ להשתלות ריאה עם ותק של עשרות שנים בביצוע השתלות אלה. מדובר במערך השתלות הריאה המדורג כאחד המובילים בעולם בתחום זה. מצער שיש כאלה המנסים להטיל דופי ברופאים המקדישים את כל עשייתם להצלת חיים".

מבית החולים בילינסון נמסר בתגובה: "בילינסון הוא מרכז ההש תלות הראשי של ישראל ובו מבוצעים כל סוגי ההשתלות ובהיקף הרב ביותר. בבילינסון בוצעו 884 השתלות ריאה על ידי צוותים ייעודיים ממערך לב חזה העוסקים בהצלת חיים .24/7 אחוזי ההצלחה הם מה גבוהים בעולם. בילינסון מעסיק את מיטב מומחי ההשתלות בישראל, לצד מערך תומך המלווה את החולה. פרופ׳ קרמר הקים את מערך הריאות ופועל במסירות עם צוות מערך לב ריאות. יחד הם מבצעים מגוון ניתוחי השתלות. אנחנו מאמינים בתחרות כמהלך לשיפור וש דרוג השירות והאיכות. פתוחים לביקורת ומאמינים בקשב ובקשר עם החולים ובני משפחותיהם. צר לנו שהמתחרים בוחרים לנתב את כו חותיהם לחיפוש אחר ליקויים".

פרופ' מרדכי קרמר מסר בתגובה: "מעולם לא השמצתי את ההשת לות בשיבא, לא מנעתי מאף חולה לבחור בשיבא ולא איימתי על חולים שלא יקבלו טופסי .17 מאז פתיחת השתלות הריאה בבילינסון הצלנו מאות חולים, ופתיחת מרכז ההשתלות בשיבא היתה חסרת כל היגיון רפואי ולא הביאה להגדלת מספר התרומות. בפתיחת המרכז בשיבא פרופ' אמיר און התחייב בפניי כי לא יעביר חולים מרשימת המטופ לים בבילינסון לשיבא, אבל למרות זאת הוא העביר חמישה מטופלים. קל להאשים את בילינסון בחוסר היכולת של השתלות הריאה בשיבא להתרומם, ולנסות להשמיץ את עבודתנו. אינני מתבייש כי התגאיתי לא אחת בניסיון העשיר שלנו ובהצלחותינ­ו, ולכן לא מפתיע כי רוב חולי הריאות בחרו במרכז שלנו".

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel