Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 25.04.2022

-

גדי

יום עם לא מעט אנרגיה פראית. רסנו את הדחף לפזר את כספכם וזמנכם. חשוב להתמקד למטרת חיפוש עבודה או החלפתה. מופעלים עליכם לחצים, ויש מי שמעמיד אתכם במבחן בלי ליידע אתכם בקשר לכך.

דלי

הרקיע משגר אנרגיה מעצבנת היישר אל כוכב אוראנוס השולט בכם. אתם מוצאים את עצמכם במצב מביך בלי להבין איך בכלל הגעתם למקום הזה. פריצת הדרך אפשרית רק אם תנהלו שיחה כנה עם המעורבים בדבר.

דגים

יום מורכב רגשית. אתם במועקה בגלל התנהלותכם הכושלת, ולא רק בשל העומס האמיתי. קחו יום חופש או כמה שעות פסק זמן לעשות סדר בבלאגן. גם בתחום האישי אתם לא בטוחים מה אתם רוצים.

טלה

אתם מגלים תוקפנות כלפי מי שכבר מזמן נמאסו עליכם. אפשר לבטא את רגשותיכם האמיתיים, אבל לעשות זאת בטקט ובלי להשתולל. אם תציבו אולטימטום, אתם עלולים להישאר די מבודדים במערכה.

שור

צפויה נסיעה ליעד מרתק. הכינו תוכנית גיבוי למקרה הצורך. רצונכם לגרום לאווירה הזוגית להשתפר חזק, וכל מה שעליכם לעשות הוא לזרום עם בני הזוג. מגיע לכם לנוח ולתת לאחרים לבצע את הסידורים.

תאומים

המסר העיקרי היום הוא הצורך להמשיך לגלות גמישות בהתאם לשינויים בשטח. הנסיבות קצת מלחיצות ואתם עלולים להרגיש מאוימים, אבל יש לכם הזדמנות להרחיב אופקים ולהיווכח שיש יותר מאפשרות אחת.

סרטן

אתם מנסים לוותר על הצורך בהרפתקנות, שמערב אתכם בקשרים עם אנשים שלא ממש מתאימים לכם. בדרך הזאת מפח הנפש הוא בלתי נמנע. תרגלו שליטה והימנעו מפעולות שיגרמו לכם לקושי אמיתי.

אריה

אדם נמרץ ובעל תושייה נכנס לחייכם וגורם לכם להאיץ את הקצב. ייתכן שזהו פרק חדש בחייכם. מנגד, אולי זה רק נראה טוב אך לא באמת מתאים לכם. התרשמו פחות מהקצב ומהמילים והתייחסו יותר לתוצאות.

בתולה

אתם צריכים לעשות את שחשוב לכם ולהעמיד את עצמכם בראש סדר העדיפויות. זה לא אגואיזם אלא התחברות לרצונותיכם הכמוסים ביותר. הגיע הזמן לפתוח את הלב כלפי פנים, ולא רק להתרוצץ ולמלא חובות.

מאזניים

אתם מנסים להבין מה קורה בזוגיות, אבל מסקנותיכם מתבססות על חומרים שגויים ועל שמועות. דחו את המחשבות האלה למועד אחר. הרגשנות העודפת שלכם לא תקדם אתכם; גם לא חקירה צולבת.

עקרב

יום עמוס. אנשים שונים פונים אליכם בדרישות סותרות ואתם מרגישים שאינכם מסוגלים לספק את סחורה. לא קל לכם לסרב. מתי תלמדו שעליכם לפעול למען עצמכם ופחות לחשוב על אחרים.

קשת

יום מרובה נסיעות. אתם מרגישים שמגיעה לכם יותר תשומת לב מהרגיל, וחשוב שתביעו זאת בקול רם. הערב מתאים לארגון בילוי ביתי שקט, בלי יותר מדי אקשן, גם אם יש הצעות שנשמעות מפתות למדי.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel