Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום שני - 14.06.2021

-

גדי

היום הוא יום טוב. העקשנות שלכם משתלמת. מגיעות אליכם תוצאות חיוביות של צעד שחששתם מפניו. המשיכו הלאה ופעלו על סמך האינטואיצי­ה שלכם.

דלי

היום אתם נכנסים ללחץ עקב התפתחויות לא צפויות, שגורמות לכם להוצאות כספיות לא מתוכננות. היזהרו שלא לבקש עזרה במקומות הלא נכונים.

דגים

יום טוב מאוד. הצורך שלכם בתשומת לב ובמסגרת משפחתית בא היום על סיפוקו - ובגדול. את מוקפים אהבה ומקבלים פידבקים מבני המשפחה.

טלה

אתם מרבים לנסוע בעניינים כאלה או אחרים. נדמה לכם שאינכם עושים מספיק, אך למעשה, מבחינה אובייקטיבי­ת ההספקים שלכם גבוהים בהרבה מהממוצע.

שור

היסוסים וחוסר ודאות משגעים אתכם. אינכם אוהבים להיות במצב של חוסר שליטה. אם תבחרו לראות את הצד החיובי של הדברים, תבחינו בהזדמנות לשחרר לחץ.

תאומים

אתם עלולים להתבלבל לנוכח האנרגיות המוטרפות המגיעות אליכם כתוצאה מהשפעתם של כוכבים מחשמלים. צפוי יום של אי הבנות וקשיים בזוגיות, שמעיבים על מצב הרוח.

סרטן

האנרגיה הקוסמית שזורמת היום ברקיע עשויה לעורר אתכם רגשית לאחר תקופה של קיפאון. זהו יום מתאים ליוזמות ולהתחלות חדשות. פרויקט מעניין יצוץ בעבודה.

אריה

תופעה קוסמית מעיקה עלולה לגרום לכם לשקוע בקטנוניות. היום אתם עסוקים בארגון מחדש בתחום העבודה. פרטים קטנים ועניינים שהוזנחו מקבלים היום את תשומת ליבכם.

בתולה

היום אתם מרגישים על הגובה ותוכלו לממש את כל מה שאתם רוצים. היכולת להגשים ולפעול לכיוון המטרות שהצבתם לעצמכם באה לכם בקלות.

מאזניים

אתם מלאי אופטימיות. הצעה מצוינת בעלת פוטנציאל עסקי נמצאת בדרך אליכם. שיחת טלפון שתגיע אליכם היום תגרום לכם להתלהבות רבה.

עקרב

השאפתנות שלכם מובילה אתכם למקומות שאינם בהכרח מתאימים לכם. אל תיסחפו בשאיפות שלכם. בדקו מה אפשרי ומה מתאים לכם בשלב זה.

קשת

קשה לכם להכיל ולקבל אנשים קטנוניים וצרי עין. הם מעמיסים עליכם ומנסים לשתף אתכם בעניינים הבלתי פתורים שלהם. עליכם להמשיך הלאה, ולא להתעכב.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel