Israel Hayom

הסדרות שצריך להכיר

בשבועות הקרובים תעלה בארה"ב שורה של סדרות חדשות ומסקרנות, ובהן עיבוד לרומן שכתב אבא של דניאל דיי לואיס, סדרה קומית על מדריכת אירובי באייטיז וסדרת בת ל"אימה אמריקאית"

- דודי כספי, לוס אנג'לס

אחרי שנה שבה צילומים רבים נדחו או בוטלו בגלל הקורונה ועלייתן של סדרות רבות התעכבה, נראה שהקיץ יעלו סוף סוף על המסך הקטן בארה"ב כמה סדרות מסקרנות.

בחודש הבא תעלה הסדרה "כשהחיה תמות", מיני סדרה בת שישה פרקים שהיא עיבוד לרומן מתח מאת ססיל דיי לואיס, אביו של השחקן זוכה האוסקר דניאל דיי לואיס. הספר יצא ב 1938 ופורסם תחת שם העט של דיי לואיס, ניקולס בלייק. העלילה עוקבת אחר אישה בשם פרנסס קיירנס )כוש ג'מבו, "האישה הטובה" ו"הטובות לקרב"(, שמגלה כי המשטרה זנחה את חקירת תאונת הפגע וברח שבה נהרג בנה הצעיר. היא מח ליטה לקחת את העניינים לידיה ומתקרבת למשפחתו של ג'ורג' ראטי )ג'ארד האריס, "מד מן" ו"צ'רנוביל"(, שבו היא חושדת כאחראי למות בנה. פרנסס זוממת לנקום בו מבלי לדעת שחוקר משטרה עוקב אחריה.

דרמת מתח חדשה ומסקרנת אחרת היא סדרת הבת "סיפורי אימה אמריקאית", שעולה בהמשך לסדרה האנתולוגית המ צליחה "אימה אמריקאית" של יוצר הטל וויזיה ראיין מרפי )"אמריקה נגד או. ג'יי. סימפסון", "הרצח של ורסצ'ה"(. הספין אוף יכלול פרקים עם עלילות אימה עצמאיות, כמו סרטים קצרים בכל שבוע, בהשתתפות שחקנים כמו שרה פולסון ואוון פיטרס. השניים מככבים בסדרת האם "אימה אמ ריקאית" שתשוב בקרוב לעונה עשירית.

בשבוע הבא יעלו גם שתי קומדיות מדו ברות. הראשונה היא "Physical" )"פיזי קל"(, שתעלה בשירות הסטרימינג של אפל טי.וי, בכיכובה של השחקנית האוסטרלית רוז ביירן )"מסיבת רווקות"(. ביירן מגלמת אישה צעירה שמוצאת את הייעוד שלה הודות לטרנד האירובי בתחילת שנות ה .80

השנייה היא הקומדיה השחורה "שק ווין ילך לעזאזל" ‪Kevin Can Fuck")‬ ("Himself בכיכובה של זוכת האמי אנני מרפי, הזכורה מהסדרה "שיט'ס קריק". מרפי מככבת בתור הרעיה המושלמת שמגלה יום אחד כי חיי המשפחה המושלמים שלה אינם מה שחשבה, ומתחילה לפרוק עול ולשנות את גורלה.

גם בגזרת הריאליטי בארה"ב רקחו כמה תוכנית חדשות. אחת מהן היא "משחק הדייטינג של הסלבס", שעשועון היכרויות בהנחיית השחקנית זואי דשנל והזמר מייקל בולטון בהשתתפות מפורסמים שמחפשים אהבה, ובהם הראפרית איגי אזליה והשחקן טיי דיגס. ראיליטי חדש אחר הוא "הגולש האולטימטיב­י", תחרות למציאת הגולש והגולשת המצטיינים באמריקה, שבה יש פוט אלוף העולם קלי סלייטר.

עוד ריאליטי חדש שיעלה הקיץ: "טופ שף: חובבים", ספין אוף לריאליטי הקולי נרי הוותיק, שבמסגרתו יתחרו טבחים בי תיים רגילים. אלה ינסו להשתוות לשפים הגדולים שיצאו מהתוכנית בהכנת מנות.

 ??  ?? כוש ג'מבו ב"כשהחיה תמות"
כוש ג'מבו ב"כשהחיה תמות"
 ??  ?? רוז ביירן ב"פיזיקל"
רוז ביירן ב"פיזיקל"

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel