Israel Hayom

נתניהו יקבל 6 שריונים עד המקום ה 40 בליכוד

ועדת החוקה של המפלגה אישרה את ביטול הפריימריז ● ההחלטה - בעקבות תחלואת הקורונה הגבוהה: "הדרך הנכונה לצערנו" ● בין המועמדים לשריון: חיים ביבס, גל הירש ומשה בר סימן טוב

- יהודה שלזינגר,

ועדת החוקה של הליכוד אישרה את ביטול הפריימריז לרשימת המפלגה. לרה"מ יהיו שישה שריונים עד המקום ה .40

כפי שפורסם ב"ישראל היום" אחרי הפגישה המשולשת בין נתניהו, יש ראל כץ )יו"ר מזכירות הליכוד( וחיים כץ )יו"ר מרכז הליכוד( שבה הוחלט שלא לערוך פריימריז, אתמול הת כנסה בזום ועדת החוקה של המפלגה ואישרה את ההחלטה שכעת צפויה לעבור למזכירות הליכוד. במקום פריימריז מבקש נתניהו את האפש רות לשריין כשישה מועמדים שבהם יבחר. בישיבת הוועדה אושר לנתניהו שריונים במקומות 5 או ‪,28 ,26 ,10‬ ‪39 ,36‬ ו .40

בהודעה מטעם חיים כץ נמסר כי ההחלטה לבטל התקבלה לאור מגיפת הקורונה והתחלואה הגבוהה.

יו"ר הכנסת יריב לוין אמר כי "לצערי הדרך הנ כונה ביותר זה לא לערוך פריימריז".

כפי שפורסם אתמול באתר "ישראל היום", נתניהו מבקש לשריין את ראש עיריית מודיעין ויו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס למקום גבוה ברשימה. שם נוסף שעלה במסגרת אפשרות לשריונים הוא תא"ל )מיל'( גל הירש.

ישנה אפשרות לשריין את אורלי לוי, מה שמעורר תסיסה רבה בלי כוד. שריון שרצה נתניהו של השג ריר רון דרמר הולך ומתרחק. גור מים במפלגה אומרים כי דרמר, ככל הנראה, לא מעוניין להשתלב בעת הזאת בחיים הפוליטיים. בחדשות 12 דווח כי נתניהו מעוניין לשריין את מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב. בד בבד, חדשות 13 מסרו כי רה"מ מעוניין לשבץ בר שימה את ראש עיריית ב"ש רוביק דנילוביץ', שסירב.

בין המתאכזבים מההחלטה המ תקרבת היו ח"כ ניר ברקת, שמסר: "תמכתי בעריכת פריימריז לרשימה לכנסת מתוך מחויבות ל 140 אלף מתפקדי הליכוד. אני מכבד את הח לטת מוסדות התנועה".

גם ח"כ שלמה קרעי קרא לבחי רות, באומרו כי "יש לקיים פריימריז לרשימת המפלגה לאלתר כדי לקבל אמון מחודש מחברי הליכוד".

 ??  ??
 ?? צילום: אורן בן חקון ?? ישיבת סיעת הליכוד בכנסת
צילום: אורן בן חקון ישיבת סיעת הליכוד בכנסת
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel