Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

ראשון - 15.11.2020

- יום

גדי

צפוי יום נעים המלווה בגל של מרץ ואנרגיה חיובית. נצלו את היום או לפחות את חלקו לבלות בחיק הטבע עם מישהו קרוב. הנאה מובטחת. גם בערב אתם צפויים לבלות בחברת אנשים שמחים.

דלי

מצב הרקיע עלול לעורר דכדוך מסוים. למרות התכנונים לצאת לבילוי, נראה שאתם נכנעים לעייפות המצטברת ונשארים בבית. מכיוון שאתם לא ממש רגילים לנפילות אנרגיה מסוג שכזה, מצב הרוח שלכם צונח בהתאם.

דגים

יום מאתגר. לא בא לכם לשנות שום דבר אבל השינויים מתדפקים על הדלת. מה שמיוחד אצלכם הוא שאתם מצליחים למצוא את הטוב בכל מצב. אל תייחסו יותר מדי חשיבות לדברים שנזרקים לחלל האוויר.

טלה

יוזמה חדשה שקשורה לחיים האישיים עולה על הפרק. יש לכם כוחות פנימיים להתמודד עם מה שהחיים מזמנים לכם. אל תטרפדו אתגרים חדשים שמציעים לכם בעבודה, רק כי אתם חוששים שלא תעמדו במבחן המציאות.

שור

את התוכניות הגרנדיוזיו­ת דחו לעיתוי מתאים יותר. לא כדאי לכם להתחיל בפרויקטים כלכליים. מישהו מהסובבים אתכם דורש את נוכחותכם האישית. בעבודה יש עומס. מה שיכול לשפר לכם את מצב הרוח זו חופשה.

תאומים

יום ממש נחמד. אתם צריכים להקשיב לאינטואיצי­ה שלכם אך גם לקול ההיגיון. יש לכם מספיק ניסיון בחיים כדי לדעת שכבר התמודדתם עם מצבים דומים בעבר. אם תתבוננו היטב מסביב תראו שיש סימנים.

סרטן

אתם מרגישים שהזוגיות מתמוססת לכם בין האצבעות. את העובדה הזאת ניתן להסביר בכך שאתם מעבירים מסרים כפולים וגורמים לבני הזוג להתרחק. ככל שחולף הזמן חוסר האמון הולך וגובר.

אריה

על אף החששות נראה שבסופו של דבר צפוי לכם יום טוב. התעוררתם בבוקר עם חרדות אבל הופתעתם לגלות שאף אחד לא רוצה מכם שום דבר. האגו שלכם ביקורתי יותר מן המקובל, ואתם צריכים ללמוד להירגע.

בתולה

צפוי ביקור משפחתי שבמהלכו תהיה לכם הזדמנות לומר את מה שאתם מרגישים. משום ששמרתם עניין מסוים בבטן יותר מדי זמן, ייתכן שצורת הביטוי שלכם תלבה את האש ועלול אפילו להתפתח ויכוח של ממש.

מאזניים

הנתיב האישי מתחיל להשתפר אך דורש מכם השקעה נוספת בתחום הזוגי. תקבלו שיחת טלפון מפתיעה הקשורה לקשר רומנטי מהעבר. למרות הזיכרונות והמחשבות, אתם מחליטים לא לנקוט עמדה.

עקרב

חברים קרובים מרגישים שאתם מייפים את הדברים ולכן לא לוקחים את דבריכם ברצינות. נדמה לכם שאתם שיא השלמות ואין אף אחד בסביבה שבאמת ראוי לכם. גישה זאת אינה תורמת דבר אלא להפך.

קשת

אתם מודעים לעובדה שיש צורך לשנות את הגישה השלילית שלכם ואת הנטייה להתלונן על כל דבר שלא מתבצע בדיוק לפי הראש שלכם, כל זאת כדי לשפר את שיתוף הפעולה עם חברים לעבודה.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel