Israel Hayom

כשזריהן פוגש את בית"ר

חלוץ בני יהודה, ניב זריהן, התמחה לאורך הקריירה בשערים נגד בית"ר ירושלים ● אחד כזה אחרי בישול נפלא של רועי בן שמעון סידר לבני יהודה 0:1 מפתיע על דראפיץ' וברדה ● מכבי חיפה התקשתה וניצחה 1:2 את אשדוד, רן בן שמעון תקף בחריפות את השופט

- שי ארצי וליאב נחמני

להיט כתום. אחת ההופעות הג דולות בקריירה של ירדן שועה היתה לפני שנתיים כאשר כבש צמד ובישל שער נוסף בחמישייה של בני יהודה נגד בית"ר ירושלים. שנתיים חלפו והחלוץ חיפש שער בכורה במדים הצהובים שחורים נגד האקסית משכונת התקווה, אבל בפועל הוא החמיץ ממצבים קורצים, והירושלמים רשמו את ההפסד הראשון שלהם העונה בליגה.

קבוצה שרוצה לנצח את בני יהודה בבלומפילד לא יכולה לא לבעוט למ סגרת במשך 75 דקות. כל ההזדמנויות של בית"ר לא הלכו למסגרת של ני ראון, וככה אי אפשר לנצח. לקראת הסיום בית"ר ניסתה לשבור את ההצ טופפות של בני יהודה בבעיטות מרחוק וטיל אחד של רוטמן פגש את הקורה, אבל כשאין מזל אז כלום לא הולך. בתוספת הזמן הירושלמים נותרו בע שרה שחקנים אחרי שפרדו קיבל אדום.

בני יהודה, ללא שני הבלמים הקבו עים שלה דוס סנטוס ומורי שהיו פצו עים, השתמשה בכלים בצורה כמעט מושלמת. היא נתנה לבית"ר לש לוט במרכז ולהניע את הכדור איך שהיא רוצה ובנתה על התקפות מעבר מהירות. אחת מהן הסתיימה במבצע גדול של רועי בן שמעון, שהשאיר אבק לאוראל דגני והסתיים בבישול לניב זריהן, שההתמחות שלו היא לכבוש שערים נגד בית"ר ירושלים. לואיץ' מצא את המשקוף ומוחמד גאדיר היה יכול לסגור את הסיפור במחצית הש נייה, אבל בסוף הכתומים חגגו וניר ברקוביץ' כבר עם 100 אחוזי הצלחה בשני משחקיו כמאמן בליגת העל.

עלה להתקפה. לפני שבוע רן בן שמעון שיחק הגנתי נגד השופט יגאל פריד ואיגוד השופטים. אבל ברגע שמאמן מ.ס אשדוד חשב שקבוצתו קו פחה משחק שני ברציפות הוא עלה לה תקפה עם כל הכלים שיש לו בלקסיקון.

"בשבוע שעבר לא רציתי לדבר, אבל פריד צריך להתבייש" ירה בן שמעון,

ועבר לדבר על המרפק שפגע בפניו של סאן מנחם, ובגינו נשרק פנדל שהוביל ליתרון של מכבי חיפה, בדרך לניצחון 1:2 בסיום. "ראיתי את הווידאו אחרי המשחק. בדקה ה 44 הוא ראה שהשחקן קופץ, לפעמים הידיים עולות, זה בושה וחרפה שהוא רואה את זה 14 פעמים ועדיין החליט פנדל", נתן בן שמעון את התובנות שלו לאירועים.

מנגד, מכבי חיפה עם 10 נקודות מ 12 אפשריות. הפעם האחרונה שזה קרה היתה לפני עשור, אז זה נגמר עם אליפות. ניקיטה רוקאביצה כבש משחק תשיעי ברציפות, חיפה ספגה בכל אחד מהם, אבל הפעם בינתיים היא מצלי חה לנצח.

ממשיכה במגמה. מכבי נתניה מס תמנת בפתיחת העונה הזו כמרעננת של הליגה. 63 דקות לקח לחניכיו של ריימונד אטוולד להכניע את הפועל חיפה המתחדשת, באדיבות חן עזרא. הקשר גם בישל את השני לפרייטר .(81) אגאדה רק צימק בתוספת הזמן.

 ?? צילום: אלן שיבר ?? זריהן חוגג בבלומפילד
צילום: אלן שיבר זריהן חוגג בבלומפילד
 ??  ?? רוקאביצה. עוד יום במשרד
רוקאביצה. עוד יום במשרד

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel