Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

שני - 21.01.2019

גדי

יותר מדי דיבורים ופחות מדי מעשים. זה מה שקורה לכם היום. משום מה יש סביבכם יותר מדי אנשים שמסבירים ומספרים לכם סיפורים, במקום להקל את הנטל. זה נכון לגבי תחום הקריירה וגם בבית.

דלי

התמקדו בתכונות החיוביות שלכם, מקוריות ויצירתיות. זרימה של אנרגיה חיובית מאפשרת יום מלא פעילות שתזכה להערכה בתחום הביתי וגם בתחום הקריירה. מחמאות יעופו אליכם מכל עבר. אתם מרגישים מצוין.

דגים

היום הזה תופס אתכם במלוא תנופת העשייה. מלבד העובדה שאתם לא ישנים מספיק, בסך הכל אתם חשים בטוב. הבעיה היחידה היא שעדיין קשה לכם לוותר על הפנטזיות שאין להן שום קשר למציאות.

טלה

יש לכם צורך ללמוד ולהתפתח כל הזמן, ונוצרת הרגשה שאתם נחסמים על ידי אנשים שקרובים לכם. קל לכם יותר לתת מאשר לקבל או לעמוד על שלכם באסרטיביות.

שור

יש לכם בעיה בסיסית עם מישהו במשפחה המורחבת, ואתם לא מעזים להוציא את הדברים החוצה. כדאי לבדוק מה ניתן לשנות, ואילו את החלקים שאי אפשר לשנות, נסו לעקוף בצורה יצירתית.

תאומים

יש לכם כל כך הרבה תוכניות ומשימות, עד שאתם רוצים להרים ידיים ופשוט להישאר כל היום מתחת לשמיכה. אתם מותשים מבחינה נפשית. התעלמות מן הבעיות לא תפתור אותן.

סרטן

יש המון פעילויות שמניבות פירות ומביאות תחושת סיפוק והצלחה. הפופולריות החברתית עולה כפורחת. צאו לבלות. קשר רומנטי או ידידות ישפרו את מצב הרוח בצורה משמעותית.

אריה

אתם משקיעים המון זמן באנשים הלא נכונים. נראה לכם שאתם יכולים לעזור, ואכן הדבר נכון, אבל אל תצפו ליחס דומה. אל תתפלאו אם תתאכזבו. היחסים מאוד חד־סטריים.

בתולה

אתם נקראים לגלות גמישות. עזבו בצד את האגו הפגוע ותבדקו בתכלס מה מתאים לכם ומה לא. כדאי למצוא מסגרת של פעילות ספורטיבית, שבה תוכלו לפרוק את המתח המיותר שאתם צוברים.

מאזניים

הרקיע משגר אנרגיה פראית ומוטרפת הישר אל ליבו של כוכב ונוס השולט בכם. עליכם לרסן את הדחף לפזר את כספכם. מיקוד חשוב במיוחד בימים אלה, למטרת חיפוש או החלפת עבודה.

עקרב

הרקיע משגר אליכם אנרגיה מתסיסה, שהיא טובה בעיקרה, אך עלולה לעלות על גדותיה. יותר מדי אירועים מתרחשים בבת אחת. לקחתם יוזמה והתחלתם לנסות לפתור בעיה שהעיקה עליכם זמן רב.

קשת

זהו יום של בלאגן בראש, ויש המון דברים שרשמתם לעצמכם שיש צורך לשנות. יש פערים עמוקים מאוד בין הרצוי למצוי, ואתם לא ממש יודעים היכן להתחיל.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel