Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

רביעי - 05.09.2018

גדי

יום מהנה במיוחד. הודעה שתגיע אליכם על הבוקר תסמן את היום הזה כיום כיפי עם פעילות לא שגרתית. אתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה מוזרה שאינכם מורגלים אליה.

דלי

בא לכם להישאר בבית ולהסתלבט. עם כל ההקפדה שלכם על חוקים ומוסכמות, לא ללכת לעבודה זאת אפשרות סבירה אם היא מתרחשת פעם ...ב אל תיקחו את החיים יותר מדי ברצינות.

דגים

תחושת הקלה ורוגע זורמים אליכם. זמן טוב לתכנן תוכניות לסוף השבוע, במיוחד בכל מה שקשור לפעילות משפחתית. היצירתיות והמקוריות בשיאן. הגיע הזמן להירשם לסדנה באחד מתחומי האמנות.

טלה

אינכם מודעים במידה מספקת לכוח שיש לכם ואתם מושפעים יותר מדי מהסביבה. אתם חשים עייפות מסוימת הנובעת מרגשי אשם. השיפוטיות לגבי עצמכם רק מטרפדת את המאמצים שאתם משקיעים.

שור

היום אתם מתחילים להרגיש הרבה יותר טוב מזה זמן מה. יש תחושה של רוגע והרבה יותר אופטימיות מאשר בעבר. אתם עדיין מתקשים להאמין שהדברים מסתדרים כל כך טוב.

תאומים

עליכם להתייחס ביתר רצינות לנטיות הלב שלכם ולזרום עם זה. נראה שאתם משקיעים מאמצים רבים מדי כדי לעשות את מה שצריך, ופחות את מה שאתם רוצים באמת.

סרטן

אתם מבזבזים יותר מדי כסף והדבר עלול להיות בעוכריכם בעתיד הקרוב. סכום מסוים שהגיע לידיכם מיועד למטרות חשובות יותר מאשר פיתויים מזדמנים, ולמרות שקשה לכם להתאפק - עליכם להפסיק מייד.

אריה

החריצות שלכם מניבה פירות. אתם עסוקים מרבית שעות היום בסידור הבית, הופכים את הסדר הרגיל כולל הזזת רהיטים ממקום למקום. יש לכם צורך בהתחדשות ושינוי ותחושת סיפוק עמוקה ממלאת את הלב.

בתולה

בימים הקרובים, למרות שאתם מצטיינים בדרך כלל כאנשי שיווק או מכירות, אתם מתקשים לשווק את עצמכם במקומות הנדרשים לכם ביותר. משהו גורם לכם ליפול, בכל פעם מחדש.

מאזניים

אמצע השבוע הוא נקודת מפנה להתפתחויות חיוביות, בעיקר בתחום העבודה. מחמאות ועידוד מצד הממונים עליכם, זה משהו שמאוד נחוץ לכם. הצורך באישור מחלחל גם לתחום היחסים האישיים.

עקרב

יום מקורי ומעניין. כשאתם מתמקדים ומשקיעים ברומנטיקה, יש לכך השלכות חיוביות מיידיות. בן/ת הזוג מגיבים בשיתוף פעולה ופרגון. הערב תוכלו להשתחרר, ליהנות בלי לחשוש ולמצות את הטוב ביותר.

קשת

בימים הקרובים יש סיכוי לא רע להתפתחות של רומן. אותו אדם שייכנס לכם לחיים ללא הודעה מוקדמת הוא בעל קסם אישי רב ועשוי לסחוף אתכם להרפתקה נהדרת.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel