Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 14.10.2018

גדי

אתם מתנהגים באצילות, בנדיבות ובעדינות אין קץ כלפי אחרים. חבל שאינכם מפעילים את אותם העקרונות כלפי עצמכם. האם תמשיכו להוכיח לכל העולם שאתם חיים על פלנטה אחרת? האווירה מתוחה.

דלי

יום רומנטי שבו אתם עסוקים בנושאים הקשורים לאינטימיות ולזוגיות. ההתחייבויו­ת שלכם לבני המשפחה מתנגשות עם הרצון שלכם לצאת לבלות. אתם שואפים לקבל תשומת לב, רומנטיקה וריגושים.

דגים

זהו יום עמוס במיוחד. זה רק היום הראשון בשבוע וכבר אתם מצפים שיגיע הזמן לנוח ולברוח מהכל. גם כשאתם מנסים להתייחס לבעיות בקלילות, זה לא ממש עוזר.

טלה

יום מלא בהזדמנויות חדשות. אתם פוגשים אנשים שיכולים לפתוח לכם דלתות. עליכם להפעיל את חוש היצירתיות והתקשורת כדי להתקדם בכיוונים הרצויים לכם. אתם יכולים לסמוך על אנשים אחרים שיעזרו לכם.

שור

היום היכולות הרגשיות שלכם מגבילות אתכם בכל תחום אפשרי. נדמה לכם שכל הדרכים חסומות, אבל בעצם הדבר אינו כך. לכעוס במקום לחשוב לא יקדם אתכם לשום מקום.

תאומים

אתם מרגישים עניין וצורך חזק במיוחד בנושאי תרבות ורוחניות. האינטלקט שלכם צמא לידע חדש וליציאה מהשגרה. רעיון של לימודים עולה על הפרק. שתפו את בני המשפחה ברגשותיכם.

סרטן

היום עומס העבודה עצום. אתם רוצים להסתגר בבית ולשכב מתחת לשמיכה, אבל יודעים שזה בלתי אפשרי. בזוגיות, שוב אי יציבות. בקיצור, זה באמת יום שצריך לחכות שייגמר.

אריה

מצבו הבעייתי של הבית הרביעי במפת הלידה שלכם, בית המשפחה, מוביל לאווירה ביתית מתוחה במקצת, אף על פי שאין לכך סיבה נראית לעין. אתם מנסים לשמור על הרמוניה, הדרושה לכם לתפקוד תקין.

בתולה

נקודות תורפה עלולות להביא אתכם למצבים לא רצויים הכרוכים בוויכוחי סרק. עליכם להצהיר על פסק זמן, במיוחד עם אנשים ששורר בינם לביניכם מתח. בקשו תמיכה ותנו אותו יחס בחזרה.

מאזניים

השתמשו במילים חיוביות כדי לתאר את רגשותיכם. זה חיוני! הקשיבו לאחרים ואל תהיו עסוקים בהשמעת הדעות הפרטיות שלכם כל הזמן. היום יש לכם הזדמנות להכיר אדם העוסק בתחום קרוב לשלכם.

עקרב

אנרגיות טובות שורות היום על הבית השני במפת הלידה שלכם, בית הרכוש והנכסים. רווח כלכלי צפוי ברגעים הקרובים למי שיידע לכלכל את מעשיו בתבונה. אתם מתקשים להתגבר על הצד הילדותי באופייכם.

קשת

אתם תורמים מזמנכם למען אחרים ולא תמיד מקבלים אותו יחס בחזרה. זה הזמן להצהיר ולהגדיר מה הציפיות על מנת לא לפתח אכזבות. אם תתגברו על קיבעון מחשבתי, תוכלו לזכות בהזדמנות פז.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel