Israel Hayom

מתלבשים כמו גדולים

החום בחוץ מעיד על הקיץ הנותן את אותותיו, וזה זמן טוב לחדש את מלתחת הילדים ● מה הטרנדים הבולטים ועד כמה גדולה ההשפעה של עולם המבוגרים? התשובות בפנים

- זיוה מוגרבי קובני

אם הייתם אמיצים לאחרונה ועזבתם את המאווררים והמזגנים שבבית, הבנתם שהקיץ כבר פה. בעוד כחודש הילדים ייצאו לחופש הגדול ואת רוב זמננו נבלה בטיולים, ננפוש סביב הבריכה או על חוף הים ונחפש עוד אט רקציות מהנות. בהתאם למזג האוויר, חשוב לבדוק את אופנת הילדים לעונה החמה הבאה עלינו לטובה.

בשנים האחרונות נראה כי האופנה של הקטנים דומה מאוד לאופנת המבוגרים, רק בגזרה קטנה. "בשנים האח רונות קולקציות הביגוד לי לדים נגזרות ברובן מעולם המבוגרים, כך שאופנת הילדים כבר מזמן נראית כמו אופנת הגדולים", אומרת הסטייליסטי­ת ומפיקת אופנה גילי סיוון כהן ומוסיפה: "אם בעבר ההורים הלבישו את הילדים שלהם בטי שירט וב מכנסיים קצרים ודהויים לים ולב ריכה, כאלה שכבר לא היו שמישים ללבוש יומיומי ואין בעיה שיתלכל כו בגלידה ובמי הכלור של הבריכה, היום בביגוד לים ולבריכה יש אמירה אופנתית לא רק למבוגרים אלא גם בקרב הקטנטנים".

אחרי שהבנו שהילדים הם בעצם מיני מי שלנו, ובהתאם הבגדים שלהם דומים לאלו שאנחנו רוכשים בח נויות, נשאלת השאלה מהם הטרנדים הבולטים לקיץ הקרוב, והתשובה היא לא מעט. יעל רביד, סמנכ"לית אופנה וטק סטיל בשילב, מציינת: "העונה בשל התחרות הרבה רוב הרשתות יוצאות בקולקציות מגוונות וצבעוניות, ואין ספק שזה מרענן. כשמדברים על הט רנדים החזקים, יש לציין את הטרנד הפרחוני שמגיע מעולם המבוגרים גם לילדים. צבעי הפסטל ממשיכים העונה בגזרות רומנטיות ובגזרות גרפיות". לגבי בגדי הים והבריכה, מוסיפה רביד: "קולקציית בגדי הים מתרח בת וכוללת העונה גם בגדי ים עם שרוולים ארוכים כדי להגן יותר מקרינה ומגוון כובעים מעניינים". לדבריה, "יש העונה גם יותר פרי טים של יוניסקס, פחות קולקציות מגדריות בקרב הפעוטות, קולקציות שכוללות גם ירוק חאקי לתינוקות בני יומם ויציאה מהקיבוע של תכלת וורוד".

מונדיאל? הבגדים בהתאם

יש מונדיאל הקיץ? זו סיבה מצוינת לה שיק ביגוד בהתאם, בעיקר בקרב הבנים. נבחרות הכדורגל הכי גדולות בעולם יופי עו על המסך שלנו וזה ישפיע גם על האופ נה ברשתות, בין שאלו חולצות או חליפות של הנבחרות ובין שסתם ביגוד ספורטיבי. אולה חכמוב, מנהלת השיווק של רשת סולוג: "המונדיאל זו חגיגה גם לקטנים, לכן יצאנו עם חליפות של חולצה ומכנסיים קצרים של הנבחרות המתחרות מצד אחד ומצד שני המונדיאל משפיע על כלל הקולקציה שהיא ספורטיבית יותר. נוסף על כך, נראה הקיץ גזרות והדפסים שמתקשרים לעולם הספורט ושימוש בבדי כותנה קלילים".

טרנד נוסף שתראו לא מעט בחלונות הראווה הוא השפעות עולם הימאות והחופשה. אל תתפלאו אם תמצאו ילדים שיתלבשו בביגוד עם הדפסי עוגנים, סירות, פסים כחולים, הדפסי דקלים וגלישת גלים וחמושים בכובע קש ובמשקפי שמש אופנתיים.

ומה עם הבנות? אחד הדברים שבולטים הקיץ הוא הפאייטים, שמחליפים צבע )דו צדדיים(. הפייטים מככבים על חולצות, שמלות ולמעשה על כל דבר. אל תתפלאו אם תראו את הילדות מעבירות יד על הדפסי חולצות ומחפשות את ה"טריק", שבו הפאייטים מתחלפים לצד השני בצבע שונה.

מבלים בערב

ומה לגבי ביגוד הערב? מתברר שזו מגמה שמ תחזקת הקיץ. גפן רוזן, מעצבת ראשית של "היל דים של קסטרו", אמרה: "כפי שנושא האירו עים והמראות החגיגיים זוכה להתייחסות נרחבת בקולקציית של הנשים והגברים, כך גם בעולם הילדים יש ביטוי נרחב ומגוון פתרונות מלאים בסטייל לילדים ולפעוטות. העונה בקולקציית אביב קיץ 2018 נוכל למצוא קולקציה נרחבת של פריטי לבוש חגיגיים המתאימים לעונת האירועים שכולנו עוסקים בה, אם זה שפע הח תונות, בר מצוות, בת מצוות וחגיגיות משפחתיות, אירועים שבהם כל המשפחה עוטה בגדים חגיגיים".

רוזן מוסיפה: "עלי לציין כי היום מקובל גם באירועים חגיגיים לשלב בין פריטי הקז'ואל לפ ריטים החגיגיים, וכך למשל הילדים יכולים לשלב בין מכנסי ג'ינס קוליים לחולצה מכופתרת או לחולצת פולו לבנים. בקולקציית הבנים יש פריחה של חולצות פולו מעוצבות עם רוכסנים, כפתרה או טקסטורה מיוחדת, חולצות אריג לבנים ועוד. לאלה מצטרפת קולקציית סנדלים חגיגיים לב נים ולבנות".

באשר למחירים, התחרות בשוק שבין רכישה בחנויות לרכישה און ליין מועי לה לנו הצרכנים, וכבר בתחי לת העונה אפשר לראות מחי רים נוחים. לדוגמה, בגדי ים עם דמויות מודפסות מעו לם הילדים: 90-40 שקלים, שמלות: 120-80 שקלים, חצאיות: 99-59 שקלים, כפכפים: 50-20 שק לים, משקפי שמש: 50 שקלים, כובעי שמש: 50-25 שק לים. רוצו לקנות.

 ?? KIWI צילום: דניאל אליסטר צילום: לירן מור ?? חליפה של שילב
KIWI צילום: דניאל אליסטר צילום: לירן מור חליפה של שילב
 ?? צילום: סטודיו תמנון ?? שמלה של תמנון
צילום: סטודיו תמנון שמלה של תמנון
 ?? צילום: דנה קרן ?? קפסולה של פלמינגו דיסני
צילום: דנה קרן קפסולה של פלמינגו דיסני
 ?? צילום: יח"צ ?? דה צ'ילדרנס פלייס
צילום: יח"צ דה צ'ילדרנס פלייס
 ?? NOIZZ צילום: שי יחזקאל ??
NOIZZ צילום: שי יחזקאל
 ?? צילום: שי יחזקאל ?? הילדים של קסטרו
צילום: שי יחזקאל הילדים של קסטרו
 ?? ‪KEDS KIDS‬ צילום: אלון שפרנסקי ??
‪KEDS KIDS‬ צילום: אלון שפרנסקי
 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel