Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

יום חמישי - 26.04.2018

-

גדי

מישהו טוען שמאוד חשוב לכם לבטא את עצמכם גם אם זה בא על חשבון אחרים. לא נעים להודות אבל ייתכן שזה בדיוק מה שאתם עושים. צפויה חופשה וזה בהחלט חשוב.

דלי

משעות הבוקר מתקבלות חדשות טובות. אתם נהנים מהזוגיות שלכם, אם כי לא תמיד משקיעים בה מספיק. אם אין לכם קשר, היום הוא יום מתאים לנסות מפגש עם מישהו חדש. הראש פתוח לכיוון דברים חדשים.

דגים

מפגש עם מישהו חדש ממלא אתכם באנרגיה. אתם זקוקים לפחות שעות שינה ומרגישים צעירים ונמרצים. אף על פי שהרומן בעל פוטנציאל, כדאי להתאזר בסבלנות ולראות איך מתפתחים הדברים.

טלה

יש לכם הרגשה לא נעימה שאינכם מצליחים "לספק את הסחורה". חשוב שתבינו שעם כל הרצון הטוב, אי אפשר לעמוד בציפיות של אנשים שמתלוננים ללא הרף וגם משנים את דעתם מהקצה אל הקצה.

שור

אתם מקבלים חיזוק לגבי תחושות פנימיות. תחושה של חוסר שקט ממשיכה להניע אתכם להתרוצץ ממקום למקום ולחפש עיסוקים במשך היום. הכי טוב עבורכם פשוט לשחרר את העבר.

תאומים

מצב הרוח לא במיטבו. אתם מוטרדים מכך שהניסיונות לחסוך כמה שיותר מזומנים למטרה חשובה, לא עולה יפה. לפי המתוכנן, מצבכם כבר היה צריך להיות יותר טוב, אך אתם מתקשים לעמוד בהוצאות.

סרטן

אתם מתרוצצים יותר מדי ומרגישים מותשים. מיקוד ותכנון קפדני הכרחיים בשלב זה. הרומנטיקה פורחת למרות הקשיים, מה שמוכיח שכשרוצים - הכל אפשרי. מישהו שבשמו מופיעה האות ד' מפתיע אתכם.

אריה

חיפוש עבודה חדשה או קבלת תפקיד חדש הוא נושא "בוער". קצב ההתקדמות תלוי במאמץ שאתם מוכנים להשקיע בשטח. אתם מצליחים ליצור קשר עם אנשים בעלי השפעה שיוכלו לכוון אתכם לכיוונים ראויים.

בתולה

אתם מגיעים למסקנות מרחיקות לכת. מהלך פיננסי ממושך מגיע לכלל סיום. אתם חשים הקלה ומתפנים לחפש גורם חדש שירתק וירגש אתכם. התשובה נמצאת אי שם בתחום הרוחני.

מאזניים

אתם משקיעים אנרגיה במקומות הלא נכונים. זאת עובדה וכל הניסיונות לטייח את מה שקורה הם בזבוז זמן מוחלט. את המקום שאין בו תוצאות צריך לעזוב אחרי זמן קצר.

עקרב

היום אתם שרויים באי ודאות. תשובות שמתעכבות בדרך אליכם גורמות לחוסר שקט. מתעורר מתח פנימי. הקדישו יותר לעצמכם והקדישו זמן לפעילות מרגיעה, כמו מדיטציה או יוגה.

קשת

יחסי האנוש שלכם טובים למדי בדרך כלל, אך היום אתם נתקלים במישהו שגורם לכם להגיב בפראות ובתוקפנות. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם קונפליקט היא לשמור על איפוק, לפחות בהתחלה.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel