Israel Hayom

טרנד שמרנד

על הסט עם נועה תשבי, ‪HOT VOD‬

-

התוכנית שלקוחה מאחת הרצועות של ערוץ "החיים הטובים" נפתחת בטיזר שבו נראות נועה תשבי וכמה בנות יושבות ליד שולחן ומדברות על "מה יהיה לנו בתוכנית היום?" בתפריט: זווית הטופשוט - איך לצלם את הרגליים שלכן לאינסטגרם, ילדים עם אלפי עוקבים באינסטגרם וגם טרנד מילוי הגבות והלחמת הריסים )"את כל זה ניסיתי על בשרי", אומרת אחת מהן(.

הנה מה שלא הזכירו בטיזר של התוכנית: האורחת הראשונה של תשבי, אחותה איריס, הומאופתית במקצועה. אז נכון שהיה גילוי נאות מייד בתחילת הראיון, אבל בכל זאת, לא ברור מה היתה ההצדקה להביא אותה לתוכנית מלבד נפוטיזם טהור כי במהלך הראיון היא היתה מאוד לא מובנת, דיברה במושגים מעורפלים על הומאופתיה, ונועה נאלצה לחדד אותה ולפקס אותה לא פעם.

התוכנית בנויה מאייטמים של 3-2 דקות עם מעברים ביניהם שבהם רואים את נועה עושה סלפי, מתלבשת, מתאפרת וכו'. אני מודה שתוכניות לייף סטייל תמיד חשודות בעיניי. כל האייטמים בהן נראים לי כמו תוכן שיווקי אחד גדול, ואני די משוכנע שלא מעט כסף עובר מיד ליד מאחורי הקלעים במסווה של אייטמים לגיטימיים. השאלה היא אם גם הצופים בבית רואים בחשדנות את התוכניות האלה או שהם קונים את מה שמשדרים להם.

תשבי מג'נגלת בין המרואיינים בקלות. היא רהוטה ועניינית אבל הנושאים שעליהם מדברים בתוכנית, מה לעשות, מושכים את השיח למטה, למשל: ניתוח חשבון האינסטגרם שלה )הרוב המוחץ של העוקבים הם גברים(, כיצד מלחימים ריסים ואיזה רקע של רצפה לבחור לצילומי אינסטגרם )נשבע לכם שהיה אייטם כזה(.

בסוף התוכנית תשבי נותנת טיפ קטן: תעזבו מדי פעם את הט לפון הנייד בצד. ומה נעשה עם כל עצות האינסטגרם?

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel