Israel Hayom

בכר לשחקניו: "אתם לא מספיק מחויבים, זה לא יימשך כך"

-

הפועל ב"ש אמנם חזרה מפיגור לניצחון 1:3 על הפוו על רעננה, אבל ברק בכר רחוק מלהיות מרוצה מהיכולת שמו ציגים העונה שחקניו. במחצית המשחק אמר המאמן לשחקנים: "אני לא רואה מספיק מחויבות וזה לא יימשך כך". אחד השחקו נים הודה: "משהו היה כבוי ואין מה להגיד, ברק צודק בביקורת. אנחנו יכולים לשחק הרבה יותר טוב, אבל בינתיים אנחנו מנצו חים וזה מה שחשוב".

כבר במשחק הבא צפויה מהפכה בהרכב. בן ביטון , שמו תאושש מפציעה, צפוי לחזור לעמדת המגן הימני. גם מאור מליקסון יחל את המשחק הבא על הדשא ולא יעלה מהספסל, למרות שמול רעננה הוא זכה למנוחה בעיקר כי חזר אחרי שני משחקים בנבחרת ולב"ש מצפה ביום חמישי עוד התמוו דדות, הפעם בליגה האירופית מול סטיאווה בוקרשט.

בתוך כך, בב"ש מרוצים מהו שתלבותו של הקשר הספרדי איסאק קואנקה, שפתח שלשום בו11 וגם כבש. "לקח לו זמן להיכנס לכושר, אבל לאטולאט אנחנו מרוויחים אותו", אמרו במועדון . עוד שחקן שזכה למו חמאות הוא החלוץ הצעיר אמיר חלאילה, שהבקיע שער במספרת.

הפועל עכו. במועדון ניסו אתמול להרגיע את השחקנים אחרי התבוסה 4:0 להפועל חיפה. שלומי דורה ערך שיחה מייד לאחר המשחק שבה אמר לשחו קניו ש"צריך להפוך דף, לשכוח מהמשחק ולהמשיך הלאה". אחד השחקנים סיפר: "זו לא הפועל עכו העיקשת שראינו מתחילת העונה. משחק כזה צריך לתת לנו סטירה ולהעיר אותנו כי במחזור הבא יש לנו קרב תחו תית מול הפועל רעננה".

ליתגה לאומיתת. המחזור השביו עי בליגה הלאומית יינעל הערב עם שלושה משחקים )‪19: 00‬ שעה אחידה(, כאשר במוקד הפועל ת"א תתארח אצל עיו רוני נשר ותנסה להיצמד לשתי המוליכות, הפועל כפ"ס ומו כבי אחי נצרת. מכבי הרצליה תארח את הפועל מרמורק, הפוו על פתח תקווה תפגוש בביתה את הפועל חדרה.

 ??  ??

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel