Israel Hayom

הורוסקופ - תחזית יומית

- יום

ראשון - 23.07.2017

גדי

גישה ביקורתית ותוקפנית מביאה תגובה דומה וחבל. היום אתם מתכננים ביקור חברתי אבל התוכניות מתבטלות ברגע האחרון. קשר רומנטי חדש מתעורר. אתם מנסים להקסים ולהרשים ומצליחים בזה.

דלי

אתם בהחלט יכולים להיות גאים בהספק שלכם. יום מלא בעבודה, בתוספת ביקור אצל קרוב משפחה שזקוק לתשומת לב. אתם במצב רוח רומנטי. לא יהיה לכם קל לשפוט את המצב בצורה אובייקטיבי­ת.

דגים

העומס עליכם גבוה מאוד. אתם מתרעמים ומכריזים על כך בקול רם. הדבר גורם כמובן לתגובת שרשרת, ויש מי שמפיל עליכם את האחריות לכל מיני דברים שלא שייכים אליכם כלל.

טלה

השבוע מתחיל בסימן של עלייה בכוחות הפנימיים. התוכניות זורמות ומתגבשות ואתם מתחילים לנתב את עצמכם להגשמתם. אנשים רבים בסביבה הקרובה גורמים לכם לחשוב שאתם הולכים נגד הזרם.

שור

זהו יום מתאים לנסות לפתח את ענייני הלב. מפגש ספונטני עם מישהו מבני המין השני יאפשר לכם להתחבר ליכולת הגבוהה של נתינה והשפעה שיש לכם על אנשים אחרים.

תאומים

היום מאוד חשוב לכם להרשים את הסביבה ולהפגין ידע ובקיאות בכל תחום שעולה על הפרק. אם אינכם רוצים לעשות מעצמכם צחוק, מוטב שתדעו מתי לדבר ומתי לא.

סרטן

מישהו רוצה בחברתכם אך חושש מתגובתכם. שימו לב לאדם שמחמיא לכם ללא סיבה הגיונית. תחושה של מחנק מדרבנת אתכם לחפש חופש ועצמאות. מדובר בסופו של תהליך שנולד לפני כשלוש שנים.

אריה

היום תופעה קוסמית מסחררת אתכם בין אנרגיה הרמונית לבין אנרגיה מאתגרת. אתם עלולים להיקלע לתוך מערכת יחסים שקרית בין שני אנשים בעלי אינטרסים מנוגדים באופן מובהק.

בתולה

בני המשפחה מקדישים לכם הרבה תשומת לב וחושבים איך לפרגן לכם. כדאי שתחזירו יחס דומה. יום מתאים לסגור עניינים פתוחים הקשורים לתיקון מכשירים וציוד בבית.

מאזניים

היום אתם מקבלים המון פרגון מחברים ומחזירים באותו מטבע. כך עובר לו יום נעים המושפע גם מהעובדה שגוברים אצלכם האמון והתקווה בצד החיובי שבחיים. היום תגיע אליכם הצעה מעניינת.

עקרב

הסירוב שלכם לדבר ולהפגין את הרגשות שלכם גורם לכל מי שסביבכם להרגיש לא נוח. אתם גם מרשים לעצמכם לשחק עם רגשות של אחרים ולא לתת מענה לצרכים של בני משפחה.

קשת

יום אופטימי. אתם מסוגלים לראות את המצב בראייה רחבה וכוללת, ובכך להיות דמות מפתח בפתרון סכסוכים ועימותים משפחתיים ואחרים. הרקיע צופה פרשייה רומנטית לוהטת.

Newspapers in Hebrew

Newspapers from Israel