KHABAR VARZESHI

غالميبازهم­تمریننکرد

استقبالگرم­ساپينتواز مليپوشان

-

تمرین اســتقالل دیروز در حالي برگزار شد که شرایطش کامال متفاوت با قبل بود. براي اولین بار پس از برگزاري ســوپرجام همه مليپوشان استقالل در تمرین حاضر شده بودند و سرمربي استقالل نفراتش را تمام و کمال در اختیار داشت و البته نتوانســت تمام این نفــرات را در تمرین محک بزند.

كار‌در‌سالن اســتقاللي­ها دیروز هم به خاطر شرایط جوي تهران در سالن تمرین کردند و از حضور در زمین چمن محروم بودند. البته در این رابطه شایعهاي شنیدیمکهکا­درفنيازاین­کهتیممرتبد­رسالن تمرین کنــد رضایت چنداني نــدارد و تأکید ميکنند کار باید داخل مستطیل سبز باشد ولي یکي از افراد نزدیک به باشگاه در واکنش به طرح این مسئله به خبر ورزشي گفت: برنامه تمریني توسط مربیان طرف ميشود و ما در آن دخالتي نداریم.اگرسرمربيم­حترمزمینچم­ن بخواهــد حتما هر طور که شــده فراهم ميکنیم ولي قطعا خود ریکاردو ســاپینتو هم ميداند وقتي باران باشد، تمرین روي زمین چمــن جــدا از اینکه ميتوانــد آن را خــراب کند احتمالمصدو­میتبازیکنا­نرانیز افزایش ميدهد.

استقبال‌گرم‌از‌مل ‌يپوشان سیدحسین حسیني روضه دوشنبه به تمرینات استقالل آمده بود ولي روزبه چشمي و ابوالفضل جاللي دیروز به جمع استقالليها اضافه شدند؛ حضوري که با استقبال گرم سرمربي آبيپوشان هممواجهشد.ساپینتوبهه­ردونفرخسته­نباشید گفتوتأکیدد­اشتآنهادرج­امجهاني نمایش خوبي ارائه کردهاند.

تمرين‌نكردن‌غالمي‌ عارف غالمــي بازیکن عکس استقالل در هفتههاي سپري شــده لیگ برتر دیــروز هم نتوانســت همــراه با ســایر آبيپوشــان تمرین کند چون با توجهبهبرگز­اريتمریندر­سالن،انجام کارهاي قدرتي ميتوانست آسیبدیدگي او را تشدید کند. البته با این وجود زمان زیادي به دربــي باقيمانده و عارف بــه احتمال زیاد به مسابقه ۹۲ آذر خواهد رسید.

استقالل بهسالن پناهبرد

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran