KHABAR VARZESHI

گلمحمديعاش­قکریماست!

-

ناكامي پرسپوليس در باز كردن دروازه الدحيل قطر باعث شد شرايط خاصي براي سرخپوشــان به وجــود بيايد و انتقادات نســبت به عملكرد بازيكنان خطحملهافزا­يشپيداكند.البتهدراين ميان، آنتوني استوكس كه به تازگي به تيم اضافه شــده، توانست با عملكرد خوبوهوشمند­انهخودبهنو­عينگاهها را نسبت به آينده تغيير بدهد و خيلي زود محبوب هواداران شد. استوكس در آسيا با شــماره ۰۱ به ميدان ميرود و شانس زيادي دارد تا در تركيب اصلي تيمشمقابلا­لشارجهراهي­زمينشود اما علي عليپور مدتي اســت به شدت تحت فشــار هواداران است. البته او در شهرآورد گل مهمي به ثمر رساند و به نوعي، فضا را عوض كرد اما در بازي برابر صنعت نفت آبادان، فرصت هتتريك را از دست داد و ۳ موقعيت تك به تك از كف تيم پرسپوليس رفت.

اين در حالي اســت كــه عليپور مدتهاســت در مورد جدايي از جمع سرخپوشــان و پيوستن به يك باشگاه خارجي مباحثي را مطرح كرده و حتي در اين فصل، فقط يك گام و يك امضا تا لژيونر شدن فاصله داشت كه باشگاه به خاطر عدم جذب مهاجم خوب ايراني، از خــارج كردن نــام علي از ليســت تيم

منصرف شد وگرنه عليپور دغدغه بازي خارج از ايران را در سر ميپروراند و دنبال فرصتي براي نشــان دادن تواناييهاي خود در ليگي غير از ليگ ايران است.

از وقتي يحيــي گلمحمدي به پرســپوليس برگشته، در مورد ليست فصل آينده تيم حــرف و حديثهاي زيادي مطرح ميشود. به عنوان مثال ميگويند اين مربي بــه دنبال ايجاد تحول در خط حمله است اما چون در نيمفصل زمان چنداني براي ايجاد اين تغييرات نداشت، همه چيز را به پايان فصل موكول كرده است. سرخپوشان پايتختدرپي­آنهستندكها­حتماالت مختلف را بررســي كنند. يكي از اين احتماالت، جدايي برخــي بازيكنان سرشناساست.جداييعليرض­ابيرانوند كه قطعي شده اما برخي بازيكنان هم از همين حاال پيشــنهادا­تي را در دست دارندكهيكي­ازآنها،همينعليعلي­پور اســت. قرارداد آنتوني استوكس هم تا پايان فصل امضا شده و امكان جدايي اين بازيكن وجــود دارد همچنين اگر كريستين اوساگونا نتوانست خودش را نشان بدهد، از ليست فصل آينده تيم دور ميشــود. در همين شــرايط، در همينچندروز­گذشتهاخبار­وشايعات زيادي در مــورد نقل و انتقاالت فصل آينده باشگاه ميشنويم.

يكــي از ايــن بازيكنــان، كريم انصاريفرد است، مهاجمي كه در فصل دوازدهــم و هنگامــي كــه يحيــي گلمحمدي هدايت تيــم را بر عهده داشت، در خط حمله سرخها به ميدان ميرفــت و موفق هم بود. او نيز پس از جدايي گلمحمدي، پرســپوليس را ترك كرد تا بــراي تراكتور بازي كند. همان فصل نيز، تنها قهرماني تراكتور در ســطح اول فوتبال ايــران در جام حذفي را رقم زد. ايــن بازيكن در اين فصل از ليگ قطر شرايط خوبي نداشت و همواره خبرهايي مبني بر بازگشتش به ليگ ايران شــنيده ميشــد. البته مديران باشــگاه ميگويند صحبتي از

جذب كريم نيســت و در زمان نقل و انتقاالت زمســتاني نيز خبري از اين ماجرا نبود چــون انصاريفرد احتماالً شــرايطي براي بازگشت به ليگ ايران ندارد و حتي شنيده ميشود پيشنهاد ميليارد توماني باشگاه تراكتور را هم رد كرد اما مديران باشگاه هم ميدانند كه جلــوي چنين شــايعاتي را نميتوان گرفت. اين روزهــا در فضاي مجازي، برخي كه اتفاقا نزديك به باشــگاه هم هســتند، شــايعاتي به راه انداختهاند مبني بــر اينكه گلمحمــدي عالقه خاصي به كريم انصاريفرد دارد و اگر در فصــل بعــد بماند و قــرار بر ايجاد تغييرات در خط حمله باشد، كريم را به پرسپوليسبا­زميگرداند.

 ??  ??
 ??  ?? مجتبيصالح
مجتبيصالح

Newspapers in Persian

Newspapers from Iran